Cricket Through the Ages
Meer dan tienduizend jaar geleden stond de mensheid aan de rand van de afgrond. Onze voorouders stonden machteloos tegen de machtige reuzen van het land. Maar toen kwam de verlossing: de uitvinding van cricket! Reis alleen of samen door de uitgebreide en goed onderzochte geschiedenis van cricket in Cricket Through the Ages.