❤️ Kinect Verhaal;
Het was alleen bedoeld als een andere jaarlijkse bezoek aan het graf van zijn moeder, maar halverwege was Diandrir's verhaal gehuld in duisternis. Een Kinect visuele roman over duisternis en meidenliefde.