Maak de perfecte lattekunstwerkjes, bezorg taarten en schenk je klanten koffie in terwijl zij spelen met de critters in je café. Organiseer critterfeestjes, zoals filmavonden en verjaardagen!
Tijdens je verkenning van de magische wereld van de Otherlands kun je 35 superschattige critters vinden! Ontdek Mogbert, Glowli en vele andere poezelige wezentjes die gered willen worden door jou!
Zorg goed voor je critters, bijvoorbeeld door met ze te spelen. Ook kun je ze allerlei lekkers geven, hun vacht borstelen en ze wassen. Op die manier bouwen de critters een band met je op, ontwikkelen ze nieuwe karaktertrekken en krijgen ze schattige nieuwe looks om te ontgrendelen!
Je hebt mysterieuze brieven ontvangen over magische poorten rond Gold Leaf Isle.
Verken allerlei fantastische locaties en levendige werelden. Reis door de poorten naar de Otherlands, los puzzels op en ontdek nieuwe critters om te verzorgen!
Laat je creativiteit de vrije loop! Pas je personage aan met allerlei looks, die je wanneer je wilt kunt toepassen.