Crossroad Simulator
Crossroad Simulator – een leuke knooppuntsimulator. Bedien verkeerslichten om de doorstroming van het stadsverkeer te regelen en voetgangers te helpen kruispunten over te steken. Wees voorzichtig, anders wordt alles een chaos!