Crossroads Inn: A Fantasy Tavern Sim
In Crossroads Inn: A Fantasy Tavern Sim gaat micromanagement hand in hand met een rijk verhaal. Aangezien het koninkrijk in rep en roer is en er een machtsverschuiving wordt verwacht, zal jouw herberg al snel de aandacht trekken van belangrijke politieke en militaire figuren, die wanhopig proberen de teugels van de macht in handen te houden.
Blijf je neutraal of word je onderdeel van een groots drama, vol politieke intriges? Ontmoet levendige personages, reken af met verraderlijke NPC's en vervul gevaarlijke queesten, geïnspireerd door RPG-spellen - er is zelfs een jonkvrouw in nood te redden!
In de Sandbox-modus richt je je uitsluitend op het beheren van je bedrijf en economie - bouw je eigen taveerne, neem personeel aan en houd toezicht, beheer de toeleveringsketens en creëer nieuwe gerechtrecepten. Als je hongerig wordt naar extra uitdagingen, hebben we 6 scenario's voorbereid - elk van hen is een apart, op zichzelf staand verhaal, met unieke doelstellingen en regels.