Crossy Road Castle
Beklim kastelen met de Crossy Road-bemanning in deze avontuurlijke arcade-platformer voor meerdere spelers.
Duizenden verdiepingen vol vallen, platforms en monsters. Elke toren is procedureel gegenereerd en is elke keer anders!
Ontgrendel meer dan 150 personages en aanpassingen. En hoeden! Gekke hoeden, mooie hoeden, eierhoeden, ZO, VEEL, HOEDEN.
Stel je torenbeklimvaardigheden op de proef in speciale uitdagingsevenementen en ga voor een topscore! Win prijzen en het recht om op te scheppen.