Crow Country
Een overlevingshorrorspel waarin je jezelf op de proef stelt met puzzels en raadsels terwijl je de griezelige rust van het verlaten themapark onderzoekt. Laat je niet misleiden door de aparte omgeving, er is iets vreselijk mis in Crow Country.
Terwijl je nieuwe gebieden ontsluit, terug gaat en meer ontdekt, puzzel je langzaamaan de stukjes bijeen van waarom Edward zijn park echt heeft gesloten en waar hij op mysterieuze wijze naartoe is verdwenen. Je hebt een aantal zeer verontrustende geruchten gehoord, maar ze kunnen onmogelijk waar zijn... toch?
Voor bezoekers van het park die meer geïnteresseerd zijn in het spotten van kraaien en het bekijken van de bezienswaardigheden, kun je in de verkenningsmodus rondkijken zonder bang te hoeven zijn dat je wordt aangevallen door de mysterieuze monsters die door Crow Country zwerven. Trouwens, als je wist wat die monsters echt zijn.....
Hoe ver zou iemand gaan om zijn ambitie te volgen? Zijn sommige zonden te slecht voor verlossing?