We hebben allemaal genoeg van die cliché fantasiewerelden met dappere ridders, damesachtige elfjes en kleine mensen die geobsedeerd zijn door sieraden. Generia is gewoon één van die werelden... Gelukkig zijn er ook boze barbaren die plunderen, spietsen, bier drinken, vloeken en dingen doen om het interessant te maken. En wat blijkt? Jij gaat hen leiden!
Crush Your Enemies heeft alles wat je leuk vindt aan strategiegames: plannen, verschillende soorten eenheden kiezen, hulpmiddelen beheren, vijandelijk gebied veroveren en je tegenstanders te slim af zijn met ingenieuze formaties van je manschappen. Dit strategische plezier wordt verpakt in een strakke en intense ervaring waarvan je kunt genieten ongeacht hoe weinig tijd je hebt.