VERKEN DE CRYPTEN
Crypt Stalker is een 8-bit arcadegame in retrostijl. Kruip in de huid van Gladys, een van de afstammelingen van de wereldverdedigers, en stop de demonen voordat ze de hel loslaten op de planeet. Verken en verdedig verschillende locaties zoals piramides, een vuurzee of overwoekerde ruïnes tegen onaardse wezens.
Als een goed getrainde Stalker is het jouw taak om elk gevaar dat in je weg staat te doorzoeken en te overwinnen. Kijk uit voor je omgeving - onstabiele stenen en bewegende platforms zijn maar een paar gevaren die je te wachten staan tijdens je verkenningstocht.