Cube Stack Ultimate
Cube Stack Ultimate is een geweldig stapelspel van kubussen dat eindeloos plezier biedt. Plaats eenvoudig de kubus op de juiste plek en probeer botsingen tot een minimum te beperken voor een hoge score, want je verliest een klein vierkant van de kubus wanneer deze glijdt en je tikt voor de volgende kubus.