Cursed to Golf
Speel als de vervloekte golfer, die gevangen zit in Golf Purgatory nadat een vreemd ongeluk je het leven kost als je op het punt staat de winnende slag te nemen van een internationaal toernooi! Volgens de legende kun je door de vervloekte banen in Golf Purgatory te spelen terugkeren naar het land van de levenden en, nog belangrijker, naar de trofee die je op het punt stond te winnen. Elke baan wordt beheerd door een spookachtige legendarische caddie, die je de mystieke golftechnieken zal bijbrengen om je te helpen in je zoektocht naar verlossing en herrijzing.
Cursed to Golf biedt een frisse kijk op de subgenres golf en roguelike. Baan je weg door een hole binnen de aangegeven PAR-telling of je vloek brengt je terug naar het begin van de baan! Om de uitdaging nog groter te maken, hebben deze banen niet alleen bunkers en wilde gedeeltes, maar zitten ze ook boordevol krankzinnige obstakels zoals krachtige ventilators, spikes, dozen TNT-explosieven, teleporters en nog veel meer. Het hoort er allemaal bij in deze verdraaide versie van het klassieke spel!
Vervloekt zijn om voor eeuwig golf te spelen in Golf Purgatory heeft ook zijn voordelen! Gebruik Birdie-Eye om de hele baan te overzien en te zien welke uitdagingen je te wachten staan. Is je Par-telling bijna op? Gelukkig zijn er overal in de holes gouden en zilveren Shot Idols te vinden. Als je die met een spectaculaire zwier kapot slaat, krijg je weer nieuwe slagen. Met Ace Cards draai je de kansen in je voordeel door je buitenaardse krachten te gebruiken om het spel op ongelooflijke manieren te manipuleren. Scattershot, U-Turn, Rocketball, Mulligans zijn slechts enkele van de 20+ kaarten die je achter de hand hebt om het tij in je voordeel te keren!