Cybarian: The Time Traveling Warrior
Cybarian: The Time Travelling Warrior haalt zijn inspiratie uit oldschool platformgames en is een arcadetitel met enkele beat ‘em up-gameplay-eigenschappen. Spelers spelen als Cybarian, een krijger die het Zwaard der Eeuwen ontdekt en naar een cyberpunk toekomst wordt getransporteerd.