Cyber Citizen Shockman
Dankzij de genialiteit van Doc kregen ze de kans om cyborgs en helden van gerechtigheid te worden, met als taak om de Evil Group te verslaan die de stad terroriseerde. Het enige addertje is dat ze slechts 18 dagen hebben om de klus te klaren, voordat ze weer menselijk worden.