Cyber Citizen Shockman Zero
De wereld wordt wederom bedreigd door een nieuwe, mysterieuze vijand! En maar één held kan de wereld redden... Shockman!
Ga samen met de bionische helden Raita en Azuki op avontuur en trotseer gevaarlijke vijanden om de mensheid te redden.
Durf je deze heldhaftige taak niet in je eentje aan te gaan? Sla dan de handen ineen met een vriend voor klassieke actie!