Welkom bij het Cybercomplex!
We hebben geleerd om er mee te leven - we moesten. De Eurasian V-Eye Corporation, die 55 procent van de wereldwijde hulpbronnen bezat, begon met het invoeren van een nieuwe verplichte hersenmodus die de productiviteit van de bevolking zou verbeteren.
Het werkte - maar niet zoals mensen het hadden verwacht. Het nieuwe implantaat beroofde ons van het laatste schroot van onze vrije wil en mensen verloren hun laatste beetje individualiteit.
Wij hebben de V-Eye hardware aangepast om het Cyber Complex te invallen. Doe mee met ons vandaag om V-Eye's plannen te stoppen om de mensheid te slaan.
Als weerstandsbeweging ontvangt u een gewijzigde H4C-kit en toegang tot de weerstandsmodatabase. U krijgt toegang tot de Cyber Complex Simulator om nieuwe omgevingen te maken en te testen.