Cyber Neon Bundle
Cyber Neon Bundle is een verzameling van twee cyber-thema spellen: CYBERHUNT en RAZORTRON 2000. Beide zijn frenetieke actiespellen waarbij je jouw vaardigheden gebruikt om alles te winnen!
CYBERHUNT is een retro procedurally generated twin-stick shooter die je terugbrengt naar de gouden arcade machines tijdperk, waar je kunt spelen in arcade en missie modus.
RAZORTRON 2000 is een retro top-down endless racing game, waarbij de speler probeert de highscore te verslaan, nieuwe auto's te ontgrendelen en op te klimmen naar de top van de leaderboards in deze liefdesbrief aan het tijdperk van de coin-eater arcade machines!