CyberHeroes Arena DX
CyberHeroes Arena is een autogevecht-roguelite met mech-thema, klaar om je te vermaken! Kies je robot, stel je arsenaal samen en vernietig alle cybermonsters om te overleven.
Beweeg om vijanden te ontwijken terwijl je automatisch schiet; verzamel geld om vaardigheden en voorwerpen te kopen. Voltooi missies en ontgrendel alle speelbare robots. En probeer de 18 aanvalsgolven te overleven om te winnen.
Er zijn in totaal 7 verschillende robots, ieder met unieke eigenschappen waardoor elke run anders en uniek zal zijn.