Verhaal
De tweede game van de klassieke RPG-serie komt naar de Nintendo Switch! Ga samen met de afstammelingen van de legendarische held Erdrick op pad als zij aan een episch avontuur beginnen om de duivelse High Priest Hargon te verslaan!
Er is een eeuw voorbijgegaan sinds de gebeurtenissen in de eerste DRAGON QUEST. Sinds die tijd hebben de afstammelingen van de held van Alefgard drie nieuwe naties gesticht. Maar de vrede die zij kenden, is niet meer. High Priest Hargon heeft demonen uit de duisternis opgeroepen en die hebben het land weer aan de rand van de afgrond gebracht. De jonge prins van Midenhall moet nu op zoek naar de twee andere afstammelingen van Erdrick, zodat ze samen de kwaadaardige Hargon kunnen verslaan en de rust in hun wereld terug kunnen brengen.
De serie, waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn, is geliefd in Japan en de rest van de wereld. Ervaar hoe de meesterlijke talenten van Yuji Horii, de bedenker en maker van de serie, in combinatie met de revolutionaire synthesizergeluiden van Koichi Sugiyama en de immens populaire visuele mangavormgeving van Akira Toriyama een ware gamesensatie creëren.