De baanbrekende RPG uit 1988 komt naar de Nintendo Switch met verbeterde besturing. Lukt het jou de barbaarse Baramos te doden?
Nu kunnen alle drie de episodes van de Erdrick Trilogy op de Nintendo Switch gespeeld worden!
Op je zestiende verjaardag krijg je een ogenschijnlijk onmogelijke opdracht van de koning zelf. Je moet de taak van je vader Ortega, de held van het land Aliahan, op je nemen en de aartsvijand Baramos, de meester der duisternis, doden! Welke beproevingen staan jou te wachten als je op een missie gaat die zelfs je legendarische vader niet kon voltooien?
Ga met een groep van maximaal vier personen op avontuur. Je kunt ze helemaal naar keuze aanpassen in Patty’s Party Planning Place: kies een naam, geslacht en beroep.
Hoewel de rol van de held door het lot bepaald is, kun je de beroepen van alle andere personages helemaal naar eigen smaak veranderen.
De serie, waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn, is geliefd in Japan en de rest van de wereld. Ervaar hoe de meesterlijke talenten van Yuji Horii, de bedenker en maker van de serie, in combinatie met de revolutionaire synthesizergeluiden van Koichi Sugiyama en de immens populaire visuele mangavormgeving van Akira Toriyama een ware gamesensatie creëren.