VERHAAL MET EEN WENDING
DROS is een dark fantasy-avontuur waarin je wisselt tussen een kleine kleverige creatuur en haar menselijke premiejagerhuls. Verken vrijelijk 40 unieke diorama-achtige levels, gevuld met vreemde personages, ingewikkelde puzzels, verborgen kamers en oude verzamelobjecten.
Wanneer de Kapitein aan een zijden draadje hangt, gooit het lot een curveball – enter Dros. Verschillende motieven, dezelfde missie: stop de Alchemist! Duik in de labyrintische mysteries van de Toren en meng je met zijn eigenzinnige bewoners. Zoek naar alchemistische schatten en bereid je voor op een wereld die je op je tenen houdt.
Chat met een scala aan eigenzinnige en innemende personages tijdens je reis. Mensen en Dros wonen samen in de Toren, een plek waar de grens tussen goed en kwaad net zo golvend is als een kronkelig rietje.
Bereid je voor op lichaam wisselen! Wiebel, glibber en sluip rond als de kleverige Kleine Dros. Breek zware deuren open, druk op drukplaten en baan de weg vrij als de robuuste Kapitein. Maar pas op... elk van de 40 levels van de Toren heeft zijn eigen unieke verrassingen!
Tal van obstakels wachten op je. Gebruik zowel je hersenen als je spieren om puzzels op te lossen, enge wezens af te weren, alchemistische schatten te verzamelen en een tapijt van verhalen te ontdekken.