Nadat een geïmproviseerde 'Bring Your Kids to Work Day' misloopt, gaat Dadish op zoek naar zijn vermiste kinderen. Onderweg waadt hij door moerassen, berijdt hij raketten, klimt hij in een grote boom en bezoekt hij zelfs de ruimte! Help Dadish te herenigen met zijn vermiste kinderen in dit charmante en uitdagende platformavontuur.