Dadish Collection
Hij is een vader EN een radijs! Ga met Dadish mee op zijn zoektocht om zijn vermiste kinderen te redden in drie klassieke platformavonturen. Dadish Collection combineert Dadish, Dadish 2 en Dadish 3 in één geweldig pakket.