Daedalic Turn-Based Bundle
Dit pakket bevat drie op beurten gebaseerde games voor urenlang strategisch plezier: Capes, Inkulinati en Blackguards 2.
Sindsdien hebben ze een dystopische stad opgebouwd waar je geen superkrachten mag ontwikkelen. Niemand kon ze tegengehouden, tot nu dan. Capes is een strategisch spel met superhelden waarin je beurtelings een team helden opbouwt en vecht om de stad terug veroveren. Tijdens verschillende campagnes en patrouilles kies je of je verder wilt gaan in het verhaal of dat je zijmissies wilt doen en meer helden vrij wilt spelen, vaardigheidspunten wilt verdienen, uitdagingen wilt aangaan en meer over het leven van je helden wilt ontdekken.
Word meester van de levende inkt, pak je veer en bedenk steeds weer nieuwe strategieën waardoor jij de grootste Inkulinatus aller tijden wordt.
Blackguards 2 is het vervolg van het op beurten gebaseerde strategie-RPG en bevat meer hexfield gevechten en een nog spannender verhaal vol geweld en criminaliteit.