Danger Mouse: The Danger Games
In deze waanzinnige racegame van epische proporties speel je als de beste geheim agent ter wereld, Danger Mouse, die de hoofdrol speelt in Quarks nieuwste reality-tv-serie, The Danger Games. Race door de straten van de stad, vecht tegen vijanden en ontwijk explosies terwijl je strijdt voor de eerste plaats! Lukt het jou om de finishlijn ongeschonden te bereiken?!
Speel als Danger Mouse, Jeopardy Mouse, Colonel K, Penfold, of tal van andere lieve helden en snode slechteriken uit de populaire BBC-show, Danger Mouse. Krijg nieuwe personage- en itemkaarten bij elke overwinning en gebruik ze om nieuwe aanvallen in races te activeren, of om je personages te verbeteren en te versterken.
The Danger Games op de Nintendo Switch ondersteunt maximaal vier Joy-Con-controllers op één apparaat, zodat je tegen je vrienden kunt spelen vanuit het comfort van je woonkamer (of waar dan ook!).