De game heeft een enorme selectie krachtige sportwagens. Win races, vestig nieuwe records en vul je garage met krachtige sportwagens. En vergeet niet om je auto naar het maximale niveau te upgraden!
Op elke baan kom je unieke obstakels tegen die je van de baan proberen te slaan. Sommige obstakels kunnen uw rijrichting plotseling veranderen, andere kunnen uw auto tot stilstand brengen als u niet voorzichtig en oplettend bent.
Probeer zoveel mogelijk obstakels te overwinnen en vestig op elk circuit je nieuwe persoonlijke snelheidsrecord. Bewijs hier aan iedereen wie de koning van de downhill is!