Verover het luchtruim als laatste verdediger van de mensheid! Danmaku Unlimited 3 is vol passie gemaakt om zowel nieuwkomers als gameveteranen te vermaken. Het is de perfecte medley van de beste aspecten van klassieke bullet hell-schietspellen, maar dan in een moderne en toegankelijke verpakking.