Verken de geheimen van een mysterieuze gevallen tempel en stel als tempelier je geloof op de proef in Dark Devotion, waar geen offer te groot is om je god te eren. Toon je toewijding en dapperheid door naar het diepste duister te reizen op zoek naar antwoorden op vragen die je hele bestaan onzeker maken.
Dark Devotion vertelt op gedetailleerde, meeslepende wijze het treurige verhaal over de onweerstaanbare roeping van je tempeliersgeloof. Bij elke ontmoeting worden je standvastigheid, vroomheid en overtuiging op de proef gesteld naarmate je vervloekte bedevaart vordert. In vier unieke werelden, elk met hun eigen ongelofelijk gedetailleerde omgevingen, gebruik je tientallen wapens tijdens je missie om het geheim van de tempel te ontsluieren, terwijl je wordt aangevallen door duistere vijanden en gemene eindbazen die eropuit zijn om je ziel te vernietigen en je voor eeuwig te verdoemen.