Singleplayer-campagne
Dark Quest 2 is een turn-based RPG waarin je een groep helden bestuurt op een missie om de kwaadaardige tovenaar te verslaan.
Je helden kunnen per beurt één actie uitvoeren. Kies je zetten verstandig, of je zult voor eeuwig opgesloten worden in de kerkers van de duistere tovenaar.
Bestuur een groep helden. Elke held beschikt over een eigen persoonlijkheid en vaardigheden. Gebruik de unieke krachten van elk personage en werk samen om de onderdanen van de tovenaar te verslaan.
Verken krankzinnige doolhoven, ga op zoek naar verborgen deuren en kom oog in oog te staan met bloeddorstige orcs!