Darkness and Flame: Missing Memories
Diep in herinneringen is altijd een aanwijzing verborgen. Zal het Alice lukken om niet alleen het geheugen van haar oom te herstellen maar ook een manier te vinden om de kracht van de Vlam te beheersen?
"Darkness and Flame: Missing Memories" – geniet van dit avontuur met tal van zoektochten, verborgen voorwerpen, puzzels en minispellen! De vernieuwende verhaallijn is uiterst meeslepend en je zult volledig opgaan in een wereld waarin fantasie en een post-apocalyptische realiteit samengaan wanneer elk leven wezen met het verspreiden van het Duister te maken krijgt.
De jonge Alice is gezegend met een grote kracht, de kracht van de Vlam. Op een dag vond ze in een vreemd kistje een ei. Toen ze het aanraakte kwam er een vuurvogel uit het ei waarna haar leven voorgoed veranderde. Sindsdien verschijnt de vogel regelmatig uit het merkteken op Alices arm om het tegen het Duister op te nemen… Welke kracht heeft Alice bemachtigd en is er een manier om het te beheersen?... Nu de vuurvogel bij haar hoort, maakt Alice deel van de eeuwige strijd tussen het Duister en de Vlam uit.
Het Duister blijft naderen en Alice gaat, samen met haar oom Colin, op een reis vol wonderen en avonturen die hun levens bedreigen.
Tegelijkertijd zit Colin keer op keer in zijn eigen nachtmerries gevangen. Een vrouw die hem bekend voorkomt smeekt hem om hulp. Colin weet zeker dat zijn meest prangende vragen beantwoord zullen worden als hij zijn geheugen terugkrijgt. Wie is de vrouw uit zijn dromen? Hoe kan de vlam waarover zijn nichtje beschikt beheerst worden?
Twee verwarde mensen vertrekken naar een woestijn waar een genezer woont die Colins geheugen misschien kan herstellen terwijl het Duister hen achtervolgt. Samen staan ze voor tal van beproevingen en talrijke puzzels waarna ze het uiteindelijk tegen het Duistere Leger dat de hele wereld bedreigt moeten opnemen. Is er een manier om het Duister voor eens en altijd te verslaan?