Ontmoet prachtige meiden, geef ze cadeaus, vraag ze uit en verbeter je vaardigheden om hun harten te winnen. Elke meid heeft haar eigen verlanglijstje voor haar ideale partner: de ene wil een zielsverwant met brede schouders en grote biceps, terwijl een andere gek wordt van je vermogen om Kant uit je hoofd te citeren. Dus blijf werken aan jezelf, maar als je de meiden wilt overwinnen door pure vasthoudendheid, leef je uit!