Brian is een begaafde en excentrieke wetenschapper die een tijdmachine heeft gemaakt en naar het verleden is gereisd! Maar het blijkt dat je geen ontspannen wandeling door het land van de dinosaurussen kunt verwachten. Zijn vroegere vriend, Doctor Terrible, is er al! Hij creëerde een tijdmachine voor Brian en is er al in geslaagd om game-machines in het dinosaurustijdperk te installeren! Kun je Doctor Terrible stoppen? Dit avontuur zit vol mysteries, avontuur en natuurlijk reizen door de tijd!