Dead End Job
Dead End Job stuurt je naar een gekke wereld om geesten te verslaan. Het is een procedureel gegenereerde twin-stick shooter waarbij een gasfles op je rug wordt vastgemaakt en je een plasmawapen wordt overhandigd. Voor jou is dit een doodnormale dag op kantoor.
Je stapt in de schoenen van Hector Plasm, werknemer bij Ghoul-B-Gone - 'Experts op gebied van paranormale ongediertebestrijding' - en het is jouw taak om vervloekte kantoren, restaurants en andere gebouwen een bezoekje te brengen om ze van ongewilde gasten te bevrijden.