In dit enge spel moet je een enorm verlaten pretpark met een griezelig circus verkennen.
Ben je klaar om het ware kwaad onder ogen te zien - de enge moordende clown? Kun jij alle puzzels oplossen die op je wachten op het pad om te ontsnappen in deze horrorverhalen? Je zult verstoppertje moeten spelen met dat monster en door alle moeilijke missies moeten gaan om de hele nacht te overleven!
Verken een duister amusementspark: oude verlaten gebouwen, een gruwelijk ziekenhuis, donkere kelders, mysterieuze doolhoven en griezelig circus, dit alles zorgt voor kippenvel.
Als je van enge games en horror-ontsnappingservaringen houdt, dan is Death Park het spel voor jou!
Er zijn meerdere eindes in Death Park. Je beslissingen en acties zullen de uitkomst van het verhaal beïnvloeden. Speel opnieuw om de andere eindes te ontdekken en het hele verhaal van de clown te kennen.