Death Road to Canada kun je keer op keer spelen. Alles wordt aan het toeval overgelaten: locaties, gebeurtenissen, uiterlijk en karakters. Je speelt telkens weer een nieuw verhaal in een wereld die zichzelf niet al te serieus neemt.