Ontdek de wereld van Decay of Logos en ontrafel zijn mysteries. Verken oude kerkers, versla genadeloze vijanden en ga samen met je trouwe metgezel, een mystieke eland, op avontuur in een levendige, verbonden fantasiewereld.
Beleef een avontuur vol wraak en verraad wat begon nadat het dorp van onze jonge avonturier werd verwoest door de Rode Ridders. Vertrouw op je loyale eland en ga de strijd aan met de meedogenloze vijanden die door dit eens zo vredige rijk trekken. Trotseer eeuwenoude ruïnes en kerkers en ga op zoek naar de waarheid achter de aanval op het dorp van Ada.
Maar pas op: er is een duistere en verraderlijke kracht in deze wereld aan het werk die zelfs de bewoners ervan corrumpeert.