Defend the Kingdom
Defend the Kingdom is een klassiek torenverdedigingsspel waarin je torens bouwt en ze upgrade om een eindpunt te verdedigen tegen kwaadaardige wezens die vanuit een of meerdere lanen naderen. Verschillende torens hebben verschillende voor- en nadelen en het is altijd een afweging welke toren het beste past bij elke situatie. Verken drie biomen en 35 levels met elk drie moeilijkheidsgraden. Verdien sterren door elke moeilijkheid te voltooien om je stats te upgraden en edelstenen te verdienen om vaardigheden en power-ups te kopen.