Degrees of Separation
Degrees of Separation is een 2D-puzzelplatformgame waarin het duo Ember en Rime hun contrasterende krachten moeten gebruiken om hitte en kou te manipuleren om obstakels te overwinnen. Door samen te werken leren ze meer over elkaar en het lot van hun werelden.
Spelers ontdekken een ontroerend verhaal dat is gemaakt door de veelgeprezen veteraan Chris Avellone. Met Ember's beheersing van de warmte en Rime's beheersing van kou, komen schilderachtige landschappen tot leven als het duo hun unieke vaardigheden alleen en in combinatie gebruiken om krachtige windstoten, bevroren rivieren, gecontroleerde explosieven, en meer te creëren om een verscheidenheid aan puzzels op te lossen in verschillende werelden. Met hun unieke talenten leren de twee om op elkaar te vertrouwen door de vele diverse stadia van hun avontuur en relatie.