Elk van de meer dan 120 niveaus beschikt over vier paar schakelaars, maar welke schakelaar past bij de andere? Zoek uit welke paren moeten worden ingedrukt en hoe je ze bereikt om elke unieke puzzel op te lossen.
Verleg de grenzen van de zwaartekracht en dit terwijl je 10 werelden verkent met hun eigen unieke mechanica, bonusniveaus, uitdagingen en geheimen!