Deliver Us The Moon
Deliver Us The Moon is een scifi-thriller in een apocalyptische nabije toekomst waarin de natuurlijke bronnen van de aarde uitgeput zijn. Een maankolonie die essentiële energie levert, is stilgevallen. Een eenzame astronaut wordt op een belangrijke missie naar de maan gestuurd om de mensheid voor uitsterven te behoeden. Red jij de mensheid of raak je vergeten in het duistere niets van de ruimte?