Delivery Driver - The Simulation
Jij bent bezorger! Een grote Amerikaanse stad rekent op uw leveringen op tijd! Verken en bezorg goederen en pakketten in een grote Amerikaanse stad en haar buitenwijken. Van Midtown tot kleine dorpjes, een winkelcentrum en een industrieterrein.