Probeer de top van diverse gebouwen te bereiken in een race tegen de klok, puzzels en vijanden. Op de top van elk gebouw moet je een bel luiden om aan te geven dat het gebouw klaar is om gesloopt te worden. In elk level zijn power-ups te vinden, maar pas op, want elk level zit vol valstrikken en vijanden. Speel in je eentje of neem het op tegen een vriend.