Demon Hunter: New Chapter
"Twintig jaar vrede komt abrupt ten einde als Dawn Harlock, het laatste lid van de mysterieuze orde van demonjagers, weer oog in oog komt te staan met de aartsdemon Ragnar en de wereld moet redden van het kwaad.
Op een dag krijgt ze een telefoontje van de mysterieuze dokter Stuart Williams die beweert dat hij een oude vriend is van haar pleegvader. Hij belooft Dawn belangrijke informatie te geven over haar biologische ouders, informatie die haar misschien meer kan vertellen over haar akelige verleden, dat in mysterie gehuld is."