Demon's Rise - War for the Deep
Betreed de eeuwenoude stad van Angor en bereid je voor op de strijd. Vorm een groep met avonturiers, huursoldaten, losgeslagen tovenaars en huurmoordenaars en sluit je aan bij een leger van dwergen die hun thuisland proberen te heroveren.
Demon's Rise is een turn-based strategisch spel waarbij spelers een groep van zes helden door de krochten van een ondergrondse stad moeten leiden. De gevechten zijn intens en het goed benutten van terreinen en dekking is hierbij net zo belangrijk als de keuze tussen een spreuk of een aanval.