Destropolis is een top-down schietspel, geïnspireerd door klassieke games.
Het speelt zich af in een futuristische stad, vol met rode vijanden die op kubussen lijken. Maai ze neer met kogels, lasers en nucleaire explosies. Speel alleen of met een vriend in een lokale multiplayermodus. Vernietig zoveel mogelijk vijanden voordat ze je overrompelen.