Word onderdeel van de speciale eenheden en red de wereld!
De geheime organisatie H heeft een reeks terroristische aanvallen gepland in verschillende delen van de wereld. Speciale eenheden van over de hele wereld komen samen om de boel te redden.
Voor elke missie heb je andere vaardigheden nodig. Vecht tegen vijanden, neem basissen in en bescherm belangrijke personen.
Elk personage beschikt over een unieke speciale vaardigheid. Er zijn dus diverse strategieën te bedenken.