Het is het jaar 2145. De aarde staat nog steeds in vuur en vlam. Zallagor en zijn leger zijn verslagen, maar tegen een hoge prijs: de ooit prachtige steden van de aarde zijn ruïnes en de bevolking zoekt wraak.
Zerkl, de thuisplaneet van Zallagor, is gevonden. Zallagor is er niet meer, maar iemand zal opstaan om hem te vervangen. Misschien is er al iemand opgestaan. De Destructivator is er klaar voor - tijd om toe te slaan!
Kruip in de huid van een minisupersoldaat gehuld in geelgroen spandex! Knal en vecht je een weg door hordes buitenaardse soldaten, ruimteschepen, valstrikken, bazen en nog veel meer! Vecht te voet of bestuur een schip van de vijand om Zerkls verdediging weg te vagen en ervoor te zorgen dat het buitenaardse gevaar de aarde nooit meer zal bedreigen.