Detective Dolittle
In een rustige buurt treffen we meneer Dolittle. Op het eerste gezicht lijkt het een willekeurige mafkees, die niet van praten houdt en als huisdier een eekhoorn genaamd Rocky heeft. Maar meneer Dolittle heeft een geheim waar niemand van weet.
Hij kan namelijk met dieren communiceren! Duif, wilde kat, zelfs die corgi van de buren.
Ons verhaal begint wanneer meneer Dolittle op een dag thuiskomt van zijn werk en ontdekt dat zijn verrukkelijke chocoladetaart is verdwenen. De enige sporen zijn de mysterieuze pootafdrukken op de vloer. Dus vormen meneer Dolittle en zijn huisd... sorry, partner Rocky een team om als detectives de dief te vinden die de taart heeft gestolen.