Alle stemopnames worden gedaan door 100% native speakers.
In dit gebruiksvriendelijke puzzelspel met dieren kunnen peuters en kinderen de uitspraak en spelling van meer dan 80 dieren van over de hele wereld leren.
Het spel kan worden aangepast om verschillende moeilijkheidsgraden te bieden, zodat kinderen van een hoge leeftijdsgroep kunnen genieten van de puzzels.