Digerati Indie Bundle: INK & Hacky Zack
Je kunt levels op verschillende manieren zichtbaar maken: met een dubbelsprong, via muren of door vijanden te pletten. Zelfs falen is fijn: wanneer je personage verdwijnt, spat het uiteen. Het gebied wordt beschilderd en zo steeds zichtbaarder!
Jij bent Zack. Jongleer met ballen, stuiter tegen muren en voorkom dat je te pletter stort terwijl je je een weg probeert te banen door meer dan 100 levels. Verzamel onderweg stickers om optionele speciale levels, waarin je een race tegen de klok aflegt, vrij te spelen, plus extra speelbare personages (die ook nog eens extra schattig zijn!).