In de beste traditie van het wereldwijd bekende Russische puzzelspel test Digitris je behendigheid en behendigheid.
Hoewel het in het begin vrij eenvoudig is, zal Digitris een ebullitie in je hersenen maken naarmate de levels stijgen. Het is ook een zeer goede hersenoefening terwijl je veel plezier hebt.